5 תוספים שאמליץ לכלול בכל התקנה של וורדפרס

פורסם על ידי

בקטגוריה

היתרון הגדול של פלטפורמת וורדפרס היא הפלאגינים (Plugins) שהם בעצם תוספים הניתנים להוספה באמצעות התקנה ונותנים פונקציונליות נוספת שלא קיימת במערכת. מאגר הפלאגינים של וורדפרס מכיל נכון לזמן זה יותר מ-43,000 פלאגינים.

בפוסט זה אמליץ על 5 פלאגינים שאותם אני כולל כמעט בכל התקנה של וורדפרס

Yoast SEO

Yoast SEO (לשעבר WordPress SEO by Yoast) הוא תוסף חובה והמומלץ ביותר לביצוע אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש. התוסף מאפשר לשנות את כותרת ותיאור הפוסט ומציג המלצות  שונות לשיפור התוכן והטקסט על פי ביטוי המיקוד שהוזן. בנוסף, יש אפשרות ליצור מפת אתר XML ולהוסיף breadcrumbs (בעגה העברית: "ניווט פירורי לחם").

Contact Form 7

כל אתר מכיל לפחות טופס יצירת קשר אחד. התוסף Contact Form 7 מאפשר יצירה של טפסי יצירת קשר מותאמים אישית בקלות ובמהירות.

W3 Total Cache

התוסף W3 Total Cache נועד לשפר את ביצועי האתר ואת זמן טעינת העמוד על ידי הגדרת אחסון מטמון עבור הדפדפן ודחיסת עמודים וקבצים לגודל קובץ מינימלי. בנוסף התוסף מאפשר טעינה של תוכן קבצי האתר באמצעות רשתות אחרות (CDN), המערכת יוצרת עותקים של הקבצים בשרתים אחרים ומפנה את הגולש כאשר הוא נכנס אל האתר אל התוכן המקור המהיר ביותר.

Wordfence Security

מעבר להוספת פונקציונליות נוספת לוורדפרס, חשוב לשמור גם שהמערכת תהיה מאובטחת ומוגנת מפני איומים ברשת. תוסף האבטחה Wordfence Security מאפשר לעשות זאת. התוסף חוסם בזמן אמת התקפות שנעשות על האתר ואף מאפשר חסימה של כתובת IP ספציפית וחסימה של רובוטים שמציפים את המערכת.

Regenerate Thumbnails

קרה לכם שנדרשתם להחליף תמונה בתמונה אחרת או בגודל שונה ובאתר התמונה הקטנה המוצגת נשארת אותו הדבר? התוסף הזה יפתור לכם את הבעיה ויצור את התמונות המוקטנות שוב מהתמונה המוגדלת המעודכנת. שימושי מאוד.

 

נכתב על ידי:

יוסי אהרון

יוסי אהרון


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


דילוג לתוכן