טסים לחופשה? הזמינו את הטיסות והמלון בעצמכם וחסכו הרבה כסף!

פורסם על ידי

בקטגוריה

אני מניח שרוב רובכם יטוסו לחופשה הקיץ וגם יעשו זאת דרך חברת נסיעות. האם חשבתם למה לא לעשות את זה בעצמכם? אם לא עשיתם זאת עד עכשיו, הסירו את החששות וארגנו בעצמכם את החופשה הבאה שלכם בחו"ל!

בעבר היה צורך בחברות הנסיעות כי היה יותר קשה לארגן את הטיול ולהזמין מלון וטיסות. הנתונים היו במחשבי חברת הנסיעות והדרך היחידה הייתה להגיע פיזית אל החברה או להתקשר אליהם ולקבל את הנתונים. אך היום המצב הוא שונה והמידע הזה נגיש לכל אחד, תוכלו למצוא מידע על היעד ואחר כך את המלון המתאים, את שעת הטיסה הזמינה וגם לבחור את מיקום המושב במטוס… אתם מבינים עד כמה הכל השתנה?

חברות וסוכני נסיעות המציעים חבילות חופשה למיניהם כוללים את העמלה במחיר שהם נוקבים. אבל אם תשימו לב להפרש המחיר שתוכלו לחסוך בכל חופשה אתם תרצו תמיד לתכנן את חופשתכם באופן עצמאי.

למי מתאים להזמין חופשה באופן עצמאי (ולמי לא)

אם אתם מעוניינים בחופשה ללא מדריך טיולים, אם אתם כאלה שיודעים להתארגן בעצמכם ולא מחפשים לשהות עם קבוצת מטיילים ומעדיפים לתכנן את טיולכם באופן עצמאי על פי מה שאתם רוצים אז עדיף לכם להזמין את החופשה בעצמכם, ללא צורך בחברת הנסיעות. אין לכם צורך בחברת נסיעות אם אתם יכולים לתכנן את הטיול בעצמכם ואתם יודעים לבדוק מהם היעדים שלכם ובאיזה מלון תבחרו לנפוש.

לעומת זאת, אם אתם מחפשים חופשה עם קבוצה או עם מדריך טיולים כולל איסוף למלון וממנו וכל הדברים האחרים שחברת התיירות תוסיף לכם מבלי לבדוק הרבה ומבלי להתעניין אז כנראה שיהיה לכם יותר קל לארגן את טיולכם בחברת הנסיעות מאשר לעשות זאת באופן עצמאי.

כיצד לבצע את הזמנת המלון והטיסות דרך האינטרנט

תוכלו לבצע את ההזמנה של הטיסות והמלון ישירות מהאינטרנט, מבלי לצאת מהבית. אתר מלונות פופולארי הוא אתר בוקינג.קום המכיל מלונות רבים בכל יעד עם אפשרות לצפייה בהמלצות הגולשים ודירוגם. תוכלו לקבל דרכו את המחירים הטובים ביותר בכל הזמנה.

ההזמנה באתר בוקינג נעשית באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי. ברוב המקרים גם ניתנת לכם האפשרות לבטל (עד זמן מסוים) את ההזמנה של המלון ללא עמלת ביטול. יש לכם את הגמישות לבחור איזה מלון שאתם רוצים ובאיזה תאריך שאתם רוצים ותוכלו להתלבט כמה שאתרים רוצים בביתכם, אין לכם צורך למהר לעשות זאת במשרדי חברת הנסיעות ובלחץ של הסוכנים שלהם.

אם אתם מעוניינים לטוס ליוון אני ממליץ מאוד לבקר באתר העולם היווני (אתר בבעלותי) שם תוכלו לקבל המלצה למגוון רחב של בתי מלון וגם מידע נרחב על יוון והאיים היוונים. תוכלו לראות דירוג של כל מלון מאתר בוקינג ולראות מקומות ואטרקציות הסמוכים אליו.

את הטיסות תוכלו להזמין מאתרי האינטרנט של חברות התעופה המובילות (אל על, ארקיע, ישראייר).

לאילו פרטים לשים לב בעת הזמנת המלון

לאחר שמצאתם מלון במיקום מתאים ביעד שלכם, הדירוג שלו תואם לדרישותכם וקראתם את ביקורות הגולשים באתר אמליץ גם לוודא כי ניתן לבטל את ההזמנה במידת הצורך.

לרוב אתר בוקינג מציע זאת חינם אך לא לכל המלונות ולא בכל הזמנים, לדוגמה בחגים ובעת שיש ביקוש רב למלונות המחירים יהיו גבוהים ויחולו גם עמלות ביטול שימנעו מהמלונות לפספס את ההזמנה.

האם להזמין ברגע האחרון או תקופה קצרה לפני החופשה?

בהתאם לאפשרותכם, לעיתים יהיה כדאי לחכות לרגע האחרון בעת הזמנת המלון אבל זה לא תמיד מומלץ גם מבחינת התכנון שלכם אתם עלולים להתקע עם מחיר גבוהה ולא צפוי מסיבה כלשהיא.

לפעמים תוכלו להרוויח מכך ומלונות שלהם אין תפוסה מלאה יציעו את הזמנות החדרים שבוטלו במחירים מוזלים. אבל במקרה של חג, הזמנה מוקדמת של כמה חודשים לפני תעניק מחיר טוב יותר על פני הזמנה ברגע האחרון.

אז למה אתם מחכים? מתכננים חופשה? בקרו באתר בוקינג וצפו במלונות המובילים ביעד שלכם

נכתב על ידי:

יוסי אהרון

יוסי אהרון


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


דילוג לתוכן