העדכון הבא של ווינדוס יעזור לכם להתגונן מתוכנות כופרה

פורסם על ידי

בקטגוריה

העדכון הבא של ווינדוס 10 (Fall Creators Update – "עדכון הסתיו ליוצרים") צפוי להיות משוחרר בספטמבר השנה.

מיקרוסופט התלבטה עם לקרוא לעדכון Autumn או Fall, שני מילים מקבילות באנגלית לעונת הסתיו, החברה בחרה תחילה במילה Autumn ולבסוף שינתה והחליטה לקרוא לעדכון Fall Creators Update.

הגנה נגד תוכנות כופרה

העדכון צפוי לכלול תוספת הגנתית עבור האנטי וירוס המובנה של ווינדוס (Windows Defender) כולל תכונה חדשה בשם Controlled Folder Access שמגנה על כל התיקיות והקבצים של המשתמש ולא מאפשרת גישה של יישומים בלתי מורשים, רק אלו שאפשרתם להם זאת.

תכונה זו נותנת מענה הגנתי לתוכנות הכופר שמצפינות את קבצי המשתמש ומשאירות אותו אומלל מבלי יכולת לעשות דבר. אני מאוד מקווה שזו תהיה אופציה יעילה לצמצום הנזק שנגרם מתוכנות נוזקה וכופר כאלה ואחרות.

מד ביצועים של המעבד הגרפי

תכונה חדשה נוספת היא מד שמציג את ביצועי המעבד הגרפי בזמן אמת. בדיוק כמו שיש מד ביצועים של מעבד, זיכרון, דיסק קשיח וחיבור אינטרנט, מיקרוסופט צפויה להוסיף כעת לווינדוס גם מד משאבים של המעבד הגרפי כך שתוכלו לראות כמה בפועל משאבים מנצל כרטיס המסך שלכם בזמן אמת.

מד ביצועים של המעבד הגרפי

אפשרות יעילה מאוד שבאמת הייתה חסרה ומיקרוסופט הייתה צריכה להוסיף אותה עוד מזמן. בדיוק לאחרונה יצא לי לחשוב למה מיקרוסופט לא הטמיעה מד ביצועים גרפים של כרטיס המסך והנה באה ההכרזה על התכונה.

ווינדוס 10 ממשיך לקבל עדכונים משמעותיים

הגישה של מיקרוסופט כעת היא לשחרר עדכונים משמעותיים לווינדוס 10 שיוסיפו למערכת ההפעלה תכונות חדשות מאשר לשחרר מערכת הפעלה חדשה בשם שונה. לאחרונה מיקרוסופט שחררה את עדכון היוצרים שכלל שלל תכונות חדשות עליהם כתבתי בפוסט קודם.

נכתב על ידי:

יוסי אהרון

יוסי אהרון


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


דילוג לתוכן