קידום אתרים במנועי חיפוש

מהו קידום אתרי אינטרנט?

קידום אתרים הינו תהליך המבוצע באתר אינטרנט קיים על מנת לגרום לו להוביל בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים. השאיפה היא שהאתר יוביל בתוצאות החיפוש כך שגולש שיחפש מילת חיפוש מסוימת יגיע ישירות לאתר האינטרנט המקודם. התהליך, הנקרא גם אופטימזציה למנועי החיפוש (Search Engine Optimzation או בקיצור SEO) כולל שינוי בקוד ובתוכן האתר על מנת להתאים את אתר האינטרנט להיות נגיש וידידותי למנוע החיפוש ועל ידי כך לקבל דירוג גבוהה ולעלות בתוצאות החיפוש. פעולות קידום האתר הם אלה שיגרמו למנוע החיפוש לדרג את האתר בתוצאות החיפוש הראשונות.

למה לקדם את האתר?

קידום אתרים כיום הינו דבר הכרחי לעסק. לא מספיק להקים אתר אלא גם לקדמו במנוע החיפוש. אתר שנוכח במנועי החיפוש מהווה יתרון על מתחריו לכן חשוב לבחור לקדם את האתר כחלק מאסטרטגיה השיווקית של העסק באינטרנט.

באיזה מנוע חיפוש יקודם האתר?

גוגל הינו מנוע החיפוש הפופולארי ברשת ונושא את רוב נתח השוק של הגולשים בישראל ובעולם לכן נתייחס ונתמקד בקידום האתר בו. יש לציין כי תהליך הקידום ישפיע על דירוג האתר בכלל מנועי החיפוש אך ההתמקדות כפי שנאמר היא במנוע החיפוש גוגל.

כמה זמן לוקח תהליך קידום האתר?

תהליך הקידום הינו תהליך ארוך. לא מספיק רק להגיע לתוצאות הראשונות אלא גם להישאר שם וזאת נעשה על ידי עדכון תמידי של תכני האתר והקוד. באפשרותכם לבחור באחד מהמסלולים שאנו מציעים החל משלושה חודשים לחבילה הבסיסית ועד ל 12 חודשים לחבילה המתקדמת.

כיצד מחושב המחיר והאם יובטח שהאתר יופיע בתוצאות הראשונות?

מכיוון שמדובר בתהליך המחיר מחושב לפי קמפיין קידום הכולל שעות עבודה של כלל הפעולות הנעשות בתהליך הקידום. יש לזכור כי אין חברת קידום אתרים אשר יכולה להבטיח ללקוחותיה כי האתר יופיע במיקום מסוים בתוצאות החיפוש מכיוון שהדבר אינו תלוי אלא רק במנוע החיפוש עצמו.

מה ההבדל בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים ממומן?

על מנת להבין מה כולל קידום אתר במנוע חיפוש עלינו להבין כיצד פועל מנוע החיפוש. ישנם שני סוגים של תוצאות חיפוש, הסוג הראשון הם התוצאות הטבעיות, התוצאות שמופיעות במרכז העמוד והם בעצם עיקר התוכן שמציג מנוע החיפוש. הסוג השני של תוצאות החיפוש הם תוצאות חיפוש ממומנות, תוצאות שעליהם משלמים בעלי אתרים על מנת להופיע בהן, התוצאות האלה מופיעות בגוגל בצד הדף ולפעמים גם מעל לתוצאות החיפוש האורגניות. כאשר אנו מדבר על קידום אתר, אנו מתייחסים לקידום אתרים אורגני, שבניגוד לקידום אתרים ממומן מציג תוצאות טבעיות ("אורגניות") שאותם אין אפשרות להטות תמורת תשלום למנוע החיפוש עצמו.

כיצד מבוצע תהליך הקידום?

תהליך קידום האתר הינו תהליך מורכב הכולל מספר שלבים.
להלן תהליך קידום האתר שאנו מבצעים לאתר קיים:

  • ניתוח ואיתור מילות מפתח לקידום האתר
  • ביצוע אופטימיזציה לקוד האתר. (הכולל שינויים במבנה, בקישורים, תגי מטא וכדומה)
  • ביצוע אופטימיזציה לתוכן האתר. מנועי החיפוש אוהבים תוכן מקורי ועדכני.
  • בניית קישורים נכנסים על ידי פרסום האתר באינדקסים ומדריכי אתרים מובילים.

מתלבטים באיזה מסלול לבחור? יש לכם שאלות בנושא?
צרו קשר ואשמח לעזור לכם לבחור את החבילה המתאימה עבורכם

דילוג לתוכן