סקירה של מצלמת האבטחה החיצונית YI Outdoor

פורסם על ידי

בקטגוריה

מצלמת האבטחה YI Outdoor היא אחת ממצלמות האבטחה הפופולאריות והטובות ביותר הקיימות כיום בשוק. ייתרון נוסף הוא מחירה האטרקטיבי יחסית למצלמות מותג אחרות המציעות את אותן התכונות.

מצלמת אבטחה YI Outdoor

מה בתוך הקופסה?

בתוך הקופסה נוכל למצוא את המצלמה, מתקן עם ציר עיגולי מסתובב, מברג מגנטי לפתיחת ברגי המצלמה עבור כרטיס הזיכרון ולחצן האיפוס, מתאם USB לחשמל, 10 ברגים ו-10 דיבלים, 8 תפסני קליפסים לכבל, תבנית קידוח לחורי בסיס המצלמה, מדריך ומדבקות הרתעה.

גוף המצלמה

גוף המצלמה מעוצב בעיצוב מודרני, עגלגל ומינימליסטי. הצבע הלבן הופך אותה לפריט המשתלב יפה על הקיר. איכות הייצור היא מאוד גבוהה ומרגישה כמצלמה יוקרתית. משקל המצלמה כולל המתקן והכבל הוא כ-250 גרם והיא מוגנת מים ועומדת בתקן של IP65 המגן מפני גשם ישיר והתזה.

כדי לגשת לכרטיס הזיכרון של המצלמה יש צורך בפתיחת המכסה ושני ברגים באמצעות המברג שמצורף לאריזה. ליד חריץ כרטיס הזיכרון קיים גם לחץ איפוס.

איכות הצילום

המצלמה מצלמת באיכות גבוהה של 1080P עם עדשת זוויה רחבה של 110 מעלות שזאת אומרת שתקבלו בצילום הוידיאו שלה תמונה ברורה ואיכותית בנוסף למצב לילה המאפשר צילום בחשיכה מלאה עד למרחק של כ-15 מטרים באמצעות 12 נורות לד מובנות. דרך האפליקציה ישנו זום דיגיטלי של עד 4X.

המצלמה כוללת LDC (Lens Distortion Correction) לתיקון העיוות של הזווית הרחבה. החיסרון שהיא מצלמת ב-20 פריימים לשנייה בלבד שזה נתון מאכזב קצת בעוד מצלמות אחרות מצלמות ב-30 או 60 פריימים לשנייה לתנועת וידיאו חלקה יותר.

קיימת במצלמה גם מעין מערכת כריזה דו כיוונית המאפשרת לכרוז ברמקול הטמון במצלמה וגם לשמוע מה מתרחש בסביבת הצילום בעזרת מיקרופון בתוך המצלמה הכולל סינון של רעשי רקע ורוח.

המצלמה פועלת על חיבור USB עם מתאם שמגיע יחד איתה. אורך הכבל המחובר למצלמה הוא 3 מטר. היא נשלטת על חיבור Wifi ובנוסף מקליטה על כרטיס זיכרון פנימי מסוג MicroSD שכמובן יש צורך לרכוש אותו בנפרד.

קובץ הפלט של הוידיאו נשמר בפורמט MP4 שזה מאפשר צפייה בכמעט כל מכשיר. כרטיס זיכרון של 16GB יאפשר 30 שעות הקלטה רציפות. למרות שבמפרט המצלמה הם מציינים כי המצלמה יכולה להכיל כרטיס זיכרון עד נפח של 32GB, גם כרטיס בנפח של 64GB יעבוד ללא בעיות מבדיקה שערכתי ויאפשר כ-120 שעות הקלטה רציפות שהם כחמישה ימים.

אפליקציה לאנדרואיד, אייפון וגם תוכנה למחשב

לחברת YI קיימות אפליקציות למכשירי אנדרואיד ואייפון. בנוסף קיימת גם תוכנה ייעודית לצפייה במצלמה דרך המחשב בה ניתן לקשר ולצפות בעד 9 מצלמות בו זמנית.

דרך האפליקציה של המצלמה תקבלו התראה בכל פעם שהמצלמה מזהה תנועה כלשהיא יחד עם אפשרות להפעלת אזעקה. ניתן גם להגדיר אזור מסוים שהמצלמה תזהה בו תנועה ותתריע לכם תוך התעלמות לדוגמה מאזור חיצוני של הבית שלכם, כמו הרחוב, שנקלט במצלמה ובו צפויה להיות תנועה של עוברי אורח.

ניתן לצפות ולבצע הקלטת וידיאו דרך האפליקציה ישירות למכשיר הסמארטפון שלכם וזאת בנוסף להקלטה על כרטיס זיכרון מסוג MicroSD הנמצא במצלמה עד לנפח של 64GB וישנה אפשרות גם להקלטה בענן דרך השירות שהם מציעים במחיר של $9.99 לחודש.

לאלו המנויים לשירותי הענן שלהם, ישנה אפשרות לעיין בהקלטות בצורה מסודרת ונוחה ולהוציא הקלטה מהארכיון על פי תאריך, שעה ופעילות החיישנים. המערכת תבליט את קטעי הוידיאו בהם התרחשה תנועה דבר המאפשר למצוא את קטעי הוידיאו הרלוונטים במהירות.

יתרונות

  • המצלמה מוגנת מים ומותאמת כמצלמת חוץ
  • התקנה פשוטה וקלה
  • מצלמת באיכות גבוהה של 1080P
  • איכות הקלטה טובה ביום ובלילה
  • מקליטה על כרטיס זיכרון MicroSD
  • אפשרות לאחסון בענן
  • התרעה וצילום בעת גילוי תנועה
  • מאפשרת להכריז דרך הרמקול מרחוק וגם לשמוע את סביבת ההקלטה
  • צריכת חשמל נמוכה
  • מחיר אטרקטיבי

חסרונות

  • מצלמת וידיאו ב-20 פריים לשנייה

מחיר וקישור להזמנה

המצלמה עולה בישראל 399 ש"ח ברשת באג. תוכלו להזמין אותה מאליאקספרס דרך הקישור הבא מהחנות הרשמית של YI.

כרטיס זיכרון של 64GB תוכלו להזמין ב-KSP דרך הקישור הבא. אני אישית לא ממליץ להזמין כרטיסי זיכרון מחו"ל, ישנם לא מעט זיופים וגם הפרש המחיר לא משמעותי כלל.

נכתב על ידי:

יוסי אהרון

יוסי אהרון


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


דילוג לתוכן