סקירת מכונת עיצוב זקן של פיליפס Philips MG7750/49

פורסם על ידי

בקטגוריה

קשה לטפח זקן ולהגיע למראה זיפים מושלם עם מכונת תספורת, עבור זה נדרשת מכונת עיצוב זקן ייעודית המותאמת במיוחד לכך וכוללת ראשים שונים שחלקם כוללים אף קוצץ לשיערות האף והאוזניים, מסרק לגבות וראש ייעודי לשיערות הגוף.

חברת פיליפס ידועה כבר שנים במגוון מכונות התספורת, גילוח ועיצוב הזקן שהיא מציעה ובפוסט זה אסקור את Philips MG7750/49 מסדרת Multigroom 7000 ולדעתי מדובר באחת ממכונות עיצוב הזקן הטובות ביותר הקיימות בשוק.

מה באריזה?

האריזה כוללת את המכונה, ראשים ומסרקים, נרתיק אחסון, מברשת ניקוי ומטען.

פתיחת קופסה פיליפס MG7750

גוף המכשיר

גוף המכשיר עשוי מתכת אל-חלד הוא כולל נורת חיווי מובנית על מצב הטעינה של המכשיר בחיבורו לחשמל.

ראשים ומסרקים

המכונה מגיעה עם מגוון ראשים ומסרקים שונים. אין לה ראש מתכוונן כפי שהיה לי במכונה הקודמת של פיליפס ויש להחליף את הראשים ידנית אבל זהו דווקא יתרון לדעתי כי ניתן לבצע ניקוי קל יותר ובנוסף לא יכולה להיות החלקה בטעות של ראש המסרק לגובה נמוך, מה שהיה קורה לי לפעמים במכונה הקודמת.

המסרקים והראשים הכלולים במכונה הם: 6 מסרקים לראש, 2 מסרקים לגוף, 5 מסרקים עבור עיצוב זקן וזיפים, מסרק עבור עיצוב הגבות, קוצץ לשיערות האף והאוזניים, קוצץ רחב, קוצץ עדין וראש קטן לגילוח עדין

להבים

מכונות עיצוב הזקן של פיליפס מסדרת Multigroom 7000 כוללות סכיני להב המשחיזים את עצמם בעת הגילוח ועל פי דברי החברה יכולים להיות חדים גם לאחר 5 שנים של שימוש במכונה כפי שהייתה ביום הראשון שלה.

סוללה

הסוללה היא אחד הדברים החשובים כיום במכונות עיצוב הזקן. במכונה הקודמת שהייתה לי של פיליפס לאחר 30 דקות של שימוש הייתי נאלץ לחכות לטעינה של 14 שעות לאחר שאוכל לעשות שימוש שוב במכונה ולא ניתן לבצע הפעלה כאשר המכונה בחשמל.

המכונה החדישה MG7750/49 מאפשרת עד 5 שעות שימוש וטעינת הסוללה במלואה אורכת כשעתיים עד שלוש שעות בלבד עם אפשרות לטעינת הבזק מהירה של 5 דקות לשימוש מהיר כאשר נדרש. ניתן לבצע בה גם שימוש כאשר היא מחוברת לחשמל.

הסוללה יכולה להספיק בשימוש סביר אפילו לחודש שלם בטעינה אחת בהנחה שאתם עושים שימוש שבועי של כ-30 דקות לכל שימוש בערך.

יתרונות

  • מגוון ראשים בגדלים שונים
  • סוללה עד 5 שעות שימוש
  • טעינה מהירה
  • להבים המשחיזים את עצמם
  • ניתנת לשטיפה במים
  • מחיר מעולה

חסרונות

  • אין ראש מתכוונן ויש להחליף ראשים ידנית – יכול להיות יתרון
  • נרתיק אחסון קטן

מחיר והזמנה

את מכונת עיצוב הזקן MG7750 של פיליפס תוכלו להזמין ב-KSP דרך הקישור הבא.

נרתיק אחסון

יש לציין שנרתיק האחסון שמגיע עם המכונה קטן מידי ולא יכול להכיל את המכונה עם כל חלקיה. ניתן להזמין נרתיק אחסון קשיח המתאים במיוחד למכונה ולאביזרים באליאקספרס במחיר של כ-16 דולר כולל משלוח לישראל

דגמים נוספים

ישנו גם את דגם MG7770 שכולל זמן סוללה ארוך יותר בשעה ואולי ראש נוסף אחד מעבר למכונה שסקרתי. הוא קצת יותר יקר אז לשיקולכם.

לפיליפס ישנם עוד דגמים כמו דגם MG3750 שהוא דגם פחות מומלץ מכיוון שאינו כולל גוף מתכת ומעט ראשים, MG5750 שמגיעה עם סוללה פחות חזקה המחזיקה ל-3 שעות בלבד.

נכתב על ידי:

יוסי אהרון

יוסי אהרון


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


דילוג לתוכן