תבניות מומלצות לוורדפרס

פורסם על ידי

בקטגוריה

וורדפרס צברה משתמשים רבים בשנים האחרונות ויחד עם זאת גדלו מספר התבניות והפלאגינים שנוצרו עבורה. בפוסט זה אמליץ על התבניות הפופולאריות ביותר. רוב התבניות הם רב עיצוביות ויכולות להתאים לסוגים שונים של אתרים החל מאתרי תדמית, בלוגים ועד לאתרי מסחר המוכרים מוצרים.

Avada – מומלץ!

תבנית וורדפרס אוואדה

אוואדה היא אחת מהתבניות הנמכרות ביותר עבור וורדפרס מכל הזמנים. לתבנית בסיס רב עיצובי המאפשר גמישות בהתאמת התבנית לכל דבר כמעט, מאתרי תדמית אל בלוגים, אתרי מסחר ותיק עבודות מרהיב. לתבנית יש תמיכה בווקומרס ואלמנטים רבים להתאמה כגון גלריות רבות וסליידרים. התבנית זוכה לתמיכה, רספונסיביות ותאימות למובייל ומגוון אפשרויות בפאנל הניהול של התבנית.

לחצו כאן לפרטים נוספים ורכישת התבנית

X Theme

תבנית X של וורדפרס

תבנית X היא תבנית רב עיצובית נוספת שיכולה להתאים לסוגי אתרים רבים וכוללת מגוון סליידרים, סוגי תפריטים, שורט קודים ותמיכה בווקומרס, ביביפרס ובאדי פרס. לתבנית גמישות רבה בהתאמת עיצוב האתר ואפשרות לבחור מבין מבחר עיצובים קיימים.

לחצו כאן לפרטים נוספים ורכישת התבנית

Enfold – מומלץ!

תבנית וורדפרס אנפולד

Enfold היא גם תבנית רב עיצובית הנבדלת משאר התבניות הקודמות בפשטות של ממשק הניהול ואפשרויות ההתאמה הרבות הקיימות במערכת. למערכת עורך Drag and Drop שהופך את העריכה לקלה, פשוטה ומהירה. התבנית כוללת תמיכה בווקומרס ויש לה בסיס קוד טוב לאופטימיזציה למנועי חיפוש.

לחצו כאן לפרטים נוספים ורכישת התבנית

Oshine

תבנית וורדפרס oshine

Oshine היא תבנית רב עיצובית הכוללת 18 תבניות דמו. התבנית מיועדת בעיקר לאתרי צילום או פורטפוליו אך יש בה גמישות להתאים לאתרי תדמית, מסעדות ואתרים אחרים.

לחצו כאן לפרטים נוספים ורכישת התבנית

Uncode

תבנית וורדפרס uncode

Uncode היא תבנית רב עיצובית מרשימה במיוחד הכוללת יותר מ30 קונספטים שונים לאתר. התבנית יכולה להתאים לסוגי אתרים רבים ומכילה אופציות רבות כולל 6 עיצובים שונים של תפריטים.

לחצו כאן לפרטים נוספים ורכישת התבנית

נכתב על ידי:

יוסי אהרון

יוסי אהרון


2 תגובות על “תבניות מומלצות לוורדפרס”

  1. היי
    כמה תעלה לי תבנית enfold בעברית? תודה

    1. תמונת פרופיל של יוסי אהרון
      יוסי אהרון

      שלום מאיה,
      מוזמנת לצור קשר ואשמח לתת לך הצעת מחיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


דילוג לתוכן