כתגובה ל-AMP של גוגל: פייסבוק משיקה פלאגין לוורדפרס עבור Instant Articles

פורסם על ידי

בקטגוריה

פייסבוק השיקה פלאגין לוורדפרס עבור Instant Articles, טכנולוגיה המאפשרת טעינה מהירה של כתבות. זו הייתה התגובה לטכנולוגיה המתחרה AMP שגוגל השיקה לאחרונה. הפלאגין לוורדפרס שנוצר בשיתוף פעולה עם חברת Automattic, יוצר פיד RSS אשר מבצע אופטימיזציה באופן אוטומטי לפוסטים ומוסיף תמיכה ב-Instant Articles. הפלאגין יתמוך גם בניגון סרטונים המתנגנים אוטומטית (Auto-play) ואופציה Tap to zoom בגלריות התמונות המופיעות בתוכן הכתבה.

הפלאגין לתמיכת Instant Articles עבור פייסבוק נמצא ב-GitHub וניתן להורדה דרך הקישור הבא. השירות דורש הרשמה ועמוד פייסבוק. חובה להיות לפחות מספר פוסטים כדי שפייסבוק תוכל לבדוק אם הפידים והתוכן המוצג מופיע בצורה תקינה. כדי להוסיף טקסט נוסף, תמונות או וידיאו שכלולות כשדות נוספים, נדרש להתאים ולהוסיף לפלט של Instant Articles כדי שיופיעו.

חברת Automattic שחררה בשבוע שעבר תוסף לתמיכת בטכנולוגיית AMP של גוגל. טוב שהחברה בחרה לעבוד ולתמוך בשני הטכנולוגיות למרות שעדיין עם תוסף קידום התמיכה אינה מלאה ומובנית. ייתכנו באגים שצפויים כמו בכל שחרור של תוסף חדש. אני מקווה שהחברה תמשיך לעדכן אותם ותמשיך לתמוך בשני הטכנולוגיות.

נכתב על ידי:

יוסי אהרון

יוסי אהרון


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


דילוג לתוכן