הכיסויים הטובים ביותר שיגנו על הסמארטפון שלכם מנפילות – המדריך לבחירת כיסוי לסמארטפון

פורסם על ידי

בקטגוריה

אם כבר השקעתם אלפי שקלים במכשיר הסמארטפון שלכם, כדאי שתשקיעו גם בכיסוי איכותי. רוב האנשים ירכשו כיסוי פשוט באחת מחנויות הסלולרי או בחנות בה רכשו את המכשיר מבלי לחשוב מה יהיו ההשלכות לכך בעתיד. כיסוי זול ופשוט יגדיל את הסיכויים שמכשיר הסמארטפון שלכם יינזק בעת נפילה.

גם לזהירים ביותר, נפילות ומעידות הן לא צפויות ומסתיימות לרוב בשבר של המסך או של גב המכשיר, דבר שידרוש תיקון יקר. בחלק מהמכשירים כמו גלקסי לאחר תיקון תאבדו את יכולת העמידות מפני מים. מעבר לנזק הכספי, השבתת המכשיר ובזבוז הזמן בתיקונו הוא הגרוע בדבר. לא תוכלו לצפות את העתיד אבל תוכלו להקטין את הסיכויים מלהגיע למצב כזה וזאת על ידי רכישת כיסוי איכותי שיגן על מכשירכם היקר.

בפוסט זה אסקור את הכיסויים הטובים ביותר למכשירי הסמארטפון המובילים בשוק. אתמקד בכיסויים בעל שם עולמי שהוכיחו את עצמם במבחנים, ביקורות וגם מההתנסות האישית שלי איתם.

סוגי כיסויים והגנות על המכשיר

הדבר הבסיסי להגנה על המכשיר הוא מגן מסך, שכבה המודבקת אל מסך המכשיר ומגנה עליו מפני שריטות ושבר בעת נפילה. אני אישית ימליץ לרכוש מגן מסך במועד הרכישה של המכשיר ועוד לפני השימוש בו.

כיסוי הוא הדבר המשלים להגנה על מכשיר הסמארטפון שלכם. ישנם סוגים שונים של כיסויים החל מכיסויים קלילים שלא מוסיפים משמעותית לגודלו של המכשיר ועד לכיסויים מסיביים וקשיחים שמספקים את רמת ההגנה הגבוהה ביותר ואף חלקם עומדים בתקנים צבאיים מחמירים.

שימו לב כי אם היצרן טוען כי הכיסוי עמיד בפני נפילה לא מעיד כי אכן כך המצב וגם אל תבנו על מבחני הגולשים כי יש סוגים שונים של נפילות ובחינה אמיתית נעשית תוך התחשבות בפרמטרים רבים וסטטיסטיקה.

ישנם גם כיסויים שמוסיפים תכונות נוספות למכשיר כמו כיסויים עם סוללה מובנית המאפשרים להאריך את זמן הסוללה של המכשיר. כיסויים נוספים יכולים לאפשר גם הוספה של עדשות צילום למצלמת המכשיר. לא אתמקד בכיסויים מסוג זה בפוסט מכיוון שהם לא נפוצים, יקרים, מתאימים למספר מצומצם של אנשים ולא מתמקדים בהגנה על המכשיר כמו בכיסויים שאסקור בפוסט זה.

מגני מסך – איזה מגן מסך כדאי לבחור?

החלק הפגיע והשביר ביותר במכשיר הוא המסך. ההגנה הבסיסית והטובה ביותר תהיה מגן מסך. מסכי המגן הראשונים היו מגנים העשויים מסיליקון ושומרים על המסך משריטות. המגנים הנפוצים כיום מכונים מגני זכוכית מכיוון שעשויים מחומר עמיד דמוי זכוכית המתנפץ בעת מהלומה ומונע את מעבר האנרגיה אל מסך המכשיר ובכך מונע את שבירתו.

לאחרונה צצו גם מגני מסך חדשים יותר בהם יש סוג של נוזל הנמרח על המסך ומגן עליו מפני סדקים ושריטות. יתרון על פי היצרן הוא שמגן המסך הנוזלי אינו מוסיף לעוביו של המכשיר, אינו משפיע על המגע ואינו יוצר בועות כפי שיכול לקרות לרוב עם מגני הסיליקון. אני אישית מטיל ספק בכך ולא ימליץ לעשות שימוש בסוג ה"הגנה" הזאת, סרטוני הוידיאו שאתם רואים ביוטיוב בהם מנסים לשרוט את המסך בדרכים שונות הם לא ההגנה של מגן המסך הנוזלי אלא תכונות החוזק של המסך עצמו (גורילה גלאס).

חשוב מאוד לבחור מגן מסך שיתאים היטב לכיסוי שבחרתם. לכן אמליץ בשלב בחירת הכיסוי לבדוק ולהזמין גם מגן מסך שבוודאות תואם לדגם הכיסוי שבחרתם ועם עדיפות גבוהה לכיסוי מקורי שהחברה עצמה מציעה.

בקישור הבא תוכלו לצפות במגני המסך הנמכרים ביותר שזכו לאלפי ביקורות באמזון. והנה גם קישור למגני המסך באיביי לאלו שמעדיפים להזמין משם.

כיצד לבחור נכון כיסוי לסמארטפון שלכם

לא לשכוח כאשר אנו בוחרים כיסוי לסמארטפון הדבר החשוב ביותר שאנו מצפים ממנו הוא להגן על המכשיר, המראה החיצוני יוגדר בעדיפות שניה. הרי אם הייתם מעוניינים להתמקד רק בחלק העיצובי אז אני בטוח שרוב האנשים יסכימו שהעיצוב של המכשיר הוא יפה כמו שהוא ללא שום כיסוי. אני מאוד אוהב את העיצוב היוקרתי והמרשים של מכשיר הגלקסי S8 שברשותי ואני אפילו חושב שהוא יותר יפה מגלקסי S10 החדיש שכולל פינות מרובעות.

חשוב לבחור כיסוי איכותי שיוכל לעמוד ברמת ההגנה שהוא נועד לספק עבור המכשיר שלכם וגם יוכל להתאים למאפיינים שברצונכם שיהיו בו כמו גודל, משקל, עיצוב, צבע וחומרים ממנו עשוי הכיסוי.

הכיסוי צריך להתאים היטב למכשיר שלכם ולתכונות שהוא מציע. ישנם כיסויים (לרוב זולים) שאינם תוכננו כראוי ולא מתאימים למכשיר כפי שהיו צריכים. לדוגמה כיסוי החוסם או משפיע על הרמקול במכשיר או מגביל לחיצה או שימוש באחד מכפתורי המכשיר.

דברים נוספים שלא חשבתם עליהם יכולים להיות גם שיקוף של הפלאש במצלמה מהכיסוי, דבר היכול להשפיע על איכות התמונה המתקבלת מהצילום במכשיר. וגם טעינה אלחוטית, ישנם כיסויים עבים שלא מאפשרים טעינה אלחוטית תקינה או שיאפשרו טעינה אבל איטית במיוחד לכן חשוב לבדוק תכונה זאת אם אתם עושים שימוש במטען שכזה.

נקודה נוספת שלא תהיה רלוונטית עבור הרוב אבל אולי לחלק מהאנשים כמוני, הם התאמה למתקן של רכב או חצובה של צילום. חלק מהכיסויים במיוחד כיסויי הארנק הנפתחים לצד או מטה לא מאפשרים שימוש פרקטי בהנחה על חצובה או מתקן לרכב. וודאו כי הכיסוי יתאים לשימושים שלכם.

העמידות של הכיסוי לטווח הארוך חשובה גם היא, שלא תצטרכו להחליף אותו כל חודש או חודשיים. כיסויים בעל מותג ידוע של החברות המובילות עשויים מחומרים איכותיים שצפויים להחזיק לזמן ארוך יחסית בהתאם לאופן השימוש שלכם בהם.

כיסויים מקוריים של חברות המכשיר

כיסוי רשמי של סמסונג עבור גלקסי S8
כיסוי של סמסונג

הכיסויים המקוריים של חברות המכשיר היו אמורים להתאים ולהגן על המכשיר יותר מכל כיסוי של חברת אחרת אך בפועל לא כך הדבר.

חברת סמסונג לדוגמה מציעה עבור סדרת הגלקסי מספר כיסויים רשמיים ביניהם מגני סיליקון וגם מגן מתקפל מזכוכית המשקף את מסך הנעילה במכשיר. אך למרות הגימיק של הכיסוי אנשים רבים התאכזבו לגלות שבנפילה אחת הכיסוי והמכשיר נשברו כך שמבחינה פרקטית לא הייתי ממליץ לבחור בכיסויים האלו.

גם חברת אפל מציעה כיסויים מקוריים לאייפון. אני אישית לא אהבתי את העיצוב וגם אני לא סבור שכיסויים אלה יוכלו להגן על המכשיר היטב בעת נפילה בהשוואה לכיסויים איכותיים כמו של חברת אוטרבוקס אותם אסקור בהמשך הפוסט.

הכיסוי בו אני משתמש

מאז הביקורת שלי על הגלקסי S8 קיבלתי כבר כמה שאלות מגולשים על כיסוי מומלץ שיגן על המכשיר מנפילות. אני משתמש בכיסוי Defender של חברת OtterBox, שלדעתי הוא הכיסוי הטוב ביותר שמגן על המכשיר מנפילות ואבק. בפוסט זה אערוך סקירה מקיפה על הכיסוי הנ"ל. זהו הכיסוי העמיד והחזק ביותר של החברה וגם היקר ביותר.

כיסוי נפתח עבור סמסונג גלקסי S8
הכיסוי הקודם בו השתמשתי

בעבר השתמשתי בכיסוי עור הנפתח כלפי מטה, הכיסוי הנפתח כלפי הצד היה מסורבל מידי עבורי למרות שלחלק מהכיסויים יש מקום לכרטיסים שונים ואולי גם שטרות והם אכן מגנים על המסך אך כוללים כמה חסרונות עיקריים: לא נוח לאחוז אותם בעת שיחה טלפונית וגם כאשר מניחים אותם במתקן לרכב לדוגמה.

ברוב הכיסויים מדובר בחומר דמוי עור ולכן הם נוטים להתבלות מהר במיוחד באזור הקיפול ואותו הדבר צפוי לקרות גם עם כיסוי מעור איכותי אמיתי (שקשה להשיג). עבורי הדבר הקריטי הוא צילום על חצובה במקרה כזה כיסוי מסוג זה לא יתאפשר לכן ויתרתי עליו לטובת כיסוי דפנדר של אוטרבוקס ואני מאוד מרוצה מהבחירה.

כיסויים מומלצים למכשיר הסמארטפון שלכם

בפוסט הזה אציג מספר כיסויים לדגמי הסמארטפונים המובילים בשוק ביניהם סדרת הגלקסי של סמסונג ודגמי האייפון האחרונים של חברת אפל.

אוטרבוקס – OtterBox

אוטרבוקס

אוטרבוקס היא אחת מחברות הכיסויים המובילות עם מוניטין ידוע בתחום. החברה מייצרת כיסויים למכשירי גלקסי ואייפון. דפנדר (Defender) ו-קומיוטר (Commuter) הם סדרות הכיסויים הפופולאריות שלהם.

OtterBox Defender

דפנדר (Defender) הוא הכיסוי היקר והחזק ביותר שהחברה מציעה. הכיסוי מעניק הגנה למכשיר מפני נפילות ואבק. לכיסוי שני שכבות, האחת פלסטיק בעלת שני חלקים המתחברים יחדיו וסוגרים את המכשיר במעטפת קשיחה והחלק השני הוא כיסוי גומי העוטף את כיסוי הפלסטיק. שקע הטעינה והחיבור לאוזניות מוגנים על ידי לשוניות מפני כניסת לכלוך ואבק. הכיסוי מגיע עם קליפס נשיאה איכותי.

אוטרבוקס דפנדר גלקסי S8

אני סוקר את הכיסוי עבור מכשיר הגלקסי S8 שברשותי אך מכיוון שלחברה המייצרת את הכיסוי יש דגמים גם לסמארטפונים אחרים, הפוסט יהיה רלוונטי לא רק לבעלי סמסונג גלקסי אלא גם לבעלי אייפון. השוני בין הכיסויים הוא לא גדול ויצא לי לראות ולהתנסות בהם גם במכשירים אחרים ואבסס את הסקירה שלי כאן על פי ההתנסות שהייתה לי איתם.

שימו לב שכיסויי הדפנדר האחרונים, במיוחד אלו של סדרת גלקסי אינם כוללים מגן מסך מובנה מהסיבה שקשה להתאים כזה כיסוי למסך שהוא אדג' (מעוגל בצדדיו), בכיסויים מסוג זה צידי המסך לא יהיו לחיצים.

לדעתי טוב שעשו כך בכיסוי כאשר הסירו את כיסוי המסך המובנה בו. שימו לב שזה אומר שאתם חייבים להתקין מגן מסך כדי לשמור עליו. ישנם כמה כיסויי דפנדר עבור דגמים ספציפיים של מכשירים שכוללים כיסוי מסך מובנה, שימו לב לזה בעת הרכישה.

מגן מסך Alpha Glass (אלפה גלאס) של אוטרבוקס הוא המגן זכוכית הרשמי של החברה המתאים לכיסוי הדפנדר. אני רכשתי מגן מסך זכוכית עבור הגלקסי S8 שלי הכולל את עיקולי המסך בצדדיו עם מקום חשוף לספיקר, למצלמה הקדמית ולחיישנים בקדמת המסך, כך המגן מסך לא מפריע לכל אחד מהם לעבוד באופן תקין כפי שהיו עובדים ללא מגן המסך.

כמה שכבות - כיסוי דפנדר לסמסונג גלקסי S8

אני אוהב מאוד את העיצוב של הכיסוי. יש כאלו שרואים בו מאוד מגושם בגלל הגודל והמשקל שהוא מוסיף למכשיר. הוא אכן מוסיף למכשיר משקל ומגדיל את גודלו אבל ביחס לכך שהוא מגן על המכשיר מנפילות יותר מכל כיסוי אחר שבדקתי אז בהחלט שווה להתפשר בעניין. דבר נוסף הוא שנדרשת לחיצה חזקה על מקש הכיבוי, כפתורי עוצמת השמע וכפתור ה-Bixby הנמצא במכשיר הגלקסי.

כיסוי הדפנדר באייפון כולל גם לשונית הגנה על כפתור ההשתקה במכשיר, דבר הלא קיים במכשירי גלקסי. יש כאלה שפחות יאהבו את הגישה המסורבלת לכפתור ואכן אני חושב שהייתה להם אפשרות לשיפור בנושא כפי שתוכלו לראות שעשו חברות אחרות בכיסויים הבאים שאסקור בפוסט זה.

בכיסוי דפנדר של גלקסי S8 הכיסוי כולל חור קטן בחלק העליון של המכשיר עבור המיקרופון העליון ושני פתחים נוספים האחד בחלק התחתון, האחד עבור הרמקול והשני עבור המיקרופון התחתון במכשיר. אני חייב לציין שהכיסוי אינו משפיע כלל על איכות השמע לא בספיקר של השיחות, לא ברמקול וגם לא במיקרופונים. זהו פרט חשוב מכיוון שיש כיסויים שחוסמים את פתחי הרמקולים והמיקרופונים במכשיר.

למרות עוביו של הכיסוי הוא מאפשר טעינה אלחוטית ללא בעיה. אין אפשרות להכניס את המכשיר אל תחנת עגינה עם חיבור תחתון אבל כמעט כבר לא נעשה שימוש כלל בתחנות עגינה מסוג זה חוץ מאביזרי סליקת אשארי למיניהם בהם תצטרכו לוותר על כל קייס עבורם ללא קשר לעוביו.

כיסוי אוטרבוקס דפנדר גלקסי S8
כיסוי אוטרבוקס דפנדר

מניסיון עם כיסויים אחרים, לא תוכלו למצוא אלטרנטיבה אחרת מבחינת הגנה מנפילות ויש לשים לב כי אתם רוכשים כיסוי מקורי, החיקוי שונה לחלוטין באיכות החומרים מהדגם המקורי ולא כולל את ספוג ההגנה האחורי. יצא לי לראות חיקוי של הכיסוי בו הגומי איבד את צורתו או התרחב בצידיו, לכן לא מומלץ להתפתות.

הכיסוי מגיע עם קליפס המאפשר את נשיאת המכשיר מחוץ לכיס. אפשרות שימוש נוספת בקליפס הוא כמעמד שולחני, ברגע שתתפסו את כל הקליפס עד לסוף ניתן יהיה להעמיד את המכשיר על השולחן ולצפות בנוחות כשצריך, אופציה שיכולה להיות שימושית לפעמים.

כיסוי הדפנדר קיים גם בצבעים נוספים בהתאם לזמינות לדגם המכשיר שברשותכם. הדגם השחור הוא הנמכר ביותר של החברה.

בקישור הבא דרך אמזון (בחרו את דגם המכשיר שלכם) תוכלו להזמין את כיסוי הדפנדר המקורי ישירות מאוטרבוקס.

אם אין לכם צורך בקליפס הנשיאה, תוכלו להזמין כיסוי הדפנדר המקורי באמזון דרך אוטרבוקס, לדוגמה כיסוי דפנדר של גלקסי S8 ללא הקליפס.

OtterBox Commuter

כיסוי אוטרבוקס קומיוטר לגלקסי S8

סדרת כיסויי קומיוטר של אוטרבוקס מספקת הגנה בינונית בהשוואה לשאר הסדרות. הכיסוי דומה לסדרת דפנדר אך הוא קל ומינימליסטי יותר. גם בכיסוי זה ישנם שני שכבות אך בניגוד לכיסוי הדפנדר, בקומיוטר השכבה החיצונית היא פלסטיק קשיח והשכבה הפנימית עשויה מגומי. דבר ההופך את הכיסוי עצמו לשביר יותר בנפילות.

יהיה יותר קל להחליק אותו לכיס מאשר כיסוי הגומי של הדפנדר.

כמו בכיסוי הדפנדר גם כאן הכיסוי זכה ללשוניות עבור חריצי חיבור הטעינה והאוזניות. הלחצנים בכיסוי זה פחות קשיחים ללחיצה מאשר כיסוי הדפנדר.

גם כיסוי זה אינו כולל מגן מסך מובנה ונדרש לרכוש מגן מסך עבור המכשיר שלכם בנוסף לכיסוי. הכיסוי אינו כולל ספוג הגנה פנימי לחלקו האחורי של המכשיר שכלול בדפנדר.

עבור בעלי האייפון, בניגוד לכיסוי דפנדר של החברה, בכיסוי קומיוטר ישנו חור עבור כפתור ההשתקה ולא לשונית כך שהכפתור יותר נגיש כפי שצריך להיות והוא גם עדיין מוגן בעת מכה צידית או נפילה.

כיסוי הקומיוטר של אוטרבוקס מגיע ללא קליפס נשיאה. תוכלו להזמין את הכיסוי דרך אמזון בקישור הבא

OtterBox Symmetry

סדרת כיסויי Symmetry היא המינימליסטית ביותר של אוטרבוקס. בניגוד לשני הכיסויים הקודמים הכיסוי הזה כולל רק שכבה אחת של סיליקון. כיסוי זה לא מוסיף הרבה כמעט לגודל המכשיר או למשקלו ויתאים לאלו שיעדיפו כיסוי קליל.

יש גם דגם שקוף לחלוטין לאלו המעדיפים לשקף את המראה המקורי של המכשיר שלהם אבל לרוב כיסוי מסוג זה עלול להצהיב במשך הזה, קחו זאת בחשבון.

עבור האייפון יש דגם הכולל מעין טבעת אחיזה אחורית. אני לא מצאתי בזה משהו יעיל או שימושי.

תוכלו להזמין באמזון בקישור הבא

OtterBox Strada Folio

כיסוי סטרדה פוליו לגלקסי S8

סטרדה פוליו הוא כיסוי עור של אוטרבוקס המתקפל לצד. ניתן לקפל אותו בסיבוב מלא ותפיסה של המגנט בשני צידיו אך זה לא יהיה פרקטי לשימוש מכיוון שהכיסוי במצב מקופל יסתיר את חור המצלמה.

בעת שיחה לעומת זאת ניתן לשוחח גם כאשר הכיסוי סגור מכיוון שהם יצרו חור עבור הספיקר של השיחה במכשיר.

יש בכיסוי תא פנימי בו ניתן להכניס כרטיס מגנטי או שטרות. בחלק מהדגמים של הכיסוי למכשירים אייפון יש גם תא פנימי נסתר שלא קיים בכיסוי לסדרת גלקסי.

אני אישית לא בחרתי בו מהסיבה שהכיסוי המתקפל מסורבל במצבים מסוימים כמו שימוש ברכב ויותר חשוב עבורי צילום על חצובה שהופך ללא אפשרי עם הכיסוי הזה.

את הכיסוי תוכלו להזמין דרך אמזון

כיסויים נוספים של חברות אחרות

LifeProof

כיסוי LifeProof Fre לאייפון

לייף פרופ היא חברה אמריקאית נוספת הנחשבת לפופולארית בתחום הכיסויים.

בעוד חברת אוטרבוקס ידועה בכיסויים המגנים על המכשיר מפני נפילות ואבק, חברת לייף פרוף יצרה סדרה מיוחדת בשם LifeProof Fre המגנה על המכשיר מפני מים ובנוסף גם מנפילות, אבק ו…שלג. כן, בארצות הקרות בהן זה רלוונטי.

הרבה אנשים דיווחו כי הכיסוי אינו מצטיין כלל בהגנה על המכשיר מנפילות וגם ישנם בעיות בלחצי המגע לאחר תקופה. וזה רלוונטי לא רק לדגם ספציפי של מכשיר אלא לרובם כפי שמראות ביקורות הגולשים.

עמיד מפני מים (יותר נכון נפילה בשלג) אך פחות בפני נפילות. את הכיסוי תוכלו להזמין דרך אמזון. אם חשובה לכם ההגנה מפני מים ומחפשים כיסוי שאף ניתן לצלול איתו, הייתי ממליץ לבחור בכיסוי Waterproof של Catalyst שאציג בהמשך בפוסט זה.

Catalyst

כיסוי אימפקט (Impact) של חברת קטליסט מציעה הגנה טובה למכשיר עם כיסוי מעוצב וקליל. החברה מציינת כי הכיסוי עמיד בפני נפילות של 3 מטרים ועבר תקנים צבאיים מחמירים. הכיסוי מוצע עבור אייפון וגלקסי וכולל רצועה שניתן לחבר אותה לכיסוי (דבר שבהחלט יכול למנוע נפילה של המכשיר מידכם).

את הכיסוי תוכלו לרכוש דרך אמזון בקישור הבא

הם מציעים גם את דגם Waterproof שמספק הגנה מפני מים עד לעומק של 10 מטרים וניתן לבצע באמצעותו צילום תת ימי, זהו יתרונו הגדול של הכיסוי. הכיסוי זהה בעיצובו לכיסוי אימפקט כך שאם נדרשת לכם הגנה שכזו ואתם מתלבטים בין שני הדגמים יהיה מומלץ לבחור בו. גם אותו תוכלו להזמין ישירות דרך אמזון בקישור הבא.

Spigen

כיסוי Spigen Tough Armor לגלקסי S10

ספיגן מציעה מגוון כיסויים רחב לדגמי הסמארטפון השונים. הסיבה שהזכרתי את החברה בפוסט זה כי היא פופולארית וידועה בתחום הכיסויים ורבים יתהו אם אבחר שלא לציין מילה על הכיסויים שהיא מציעה. רוב הכיסויים הם קלילים ופחות עמידים מהכיסויים הקשיחים של אוטרבוקס. הכיסויים שלהם הם זולים בהרבה מהכיסויים של החברות האחרות, מחירם מתחיל מ-12 דולר.

כיסוי Tough Armor אמור לספק את ההגנה הטובה ביותר עבור המכשיר אבל לפי דעתי מרושם ראשוני, גם אותו לא ניתן להשוות לרמת ההגנה שהכיסויים האחרים שהזכרתי בפוסט מספקים.

לכן אם אתם מחפשים הגנה מקסימלית מפני נפילות לא הייתי בוחר בכיסויים אלו. אם בכל זאת אתם מעוניינים בכיסוי שלהם תוכלו להזמין אחד דרך אמזון בקישור הבא

RhinoShield

כיסוי RhinoShield CrashGuard לאייפון X

חברת רינשילד נהפכה לפופולארית בתחום עם הכיסוי המעוצב והיחודי שלה CrashGuard שבניגוד לכיסויים אחרים מציע מסגרת קשיחה ועמידה מאוד המגינה על המכשיר מפני נפילות. ניתן להוסיף מדבקה אחורית להגנה מפני שריטות מעבר למגן המסך הקדמי שנדרש בכל כיסוי. הכיסוי הוא קליל מאוד ולא תרגישו כלל במשקל הנוסף.

ההתקנה היא פשוטה ונוחה. הכפתורים של הכיסוי לחיצים ללא הפעלת כוח משמעותית אבל לשם כך החברה יצרה חורים מסביב לכפתורים והחסרון בזה שבשימוש ממושך הם יתמלאו בלכלוך ואבק כך שהכיסוי לא בדיוק יספק את רמת העמידות אם נשווה לכיסויים שחברת אוטרבוקס מציעה.

תופתעו שמבחנים רבים הוכיחו כי המסגרת אכן הופכת את המכשיר לעמיד מפני נפילות אבל יש לה גם כמה חסרונות ובהם

את הכיסוי תוכלו להזמין דרך אמזון בקישור הבא

Incipio

לחברת אינסיפו יש את כיסוי DualPro החזק והעמיד ביותר בהשוואה לכל הכיסויים האחרים שהם מציעים. הכיסוי כולל שני שכבות. אין בו לשוניות הגנה על החיבורים. אין כאן הגנה מסיבית בעת נפילה כפי שמציעים הכיסויים של אוטרבוקס.

Aerolight הוא כיסוי נוסף המגן מפני נפילות אבל עדיין מינימליסטי וקליל. תכונה נוספת ייחודית שאזור הכפתורים הלחיצים בצידי הכיסוי עשויים מחומר רך יותר ומאפשרים לחיצה ללא קושי. החסרון? חלק מהמשתמשים דיווחו כי הכיסוי משתפשף לאחר תקופה קצרה של שימוש וחלק גם דיווחו על שבר המסך בעת נפילה. תוכלו להזמין בקישור הבא באמזון בהתאם לדגם המכשיר שלכם.

לסיכום – באיזה כיסוי לבחור?

כמו בשאר הסקירות שלי, הבחירה זו העדפה אישית בהתאם לצרכים ותכונות שאתם מצפים מהכיסוי. אני אישית בכל סמארטפון חדש שאקנה אבחר ללא ספק בכיסוי דפנדר של חברת אוטרבוקס שיגן על המכשיר בפני נפילות.

אני ממליץ לכם להשקיע בכיסוי איכותי של אחת מהחברות שציינתי בפוסט זה עם עדיפות גבוהה לחברת אוטרבוקס.

אין שום דבר שהוא ודאי אך לפחות עם כיסוי של אוטרבוקס תוכלו לדעת כי יש סיכוי גבוה שהמכשיר שלכם ישרוד את הנפילה ללא שבר או פגם.

הערה: זהו לא פוסט ממומן. זוהי חוות הדעת האישית והאמיתית שלי אותה קיבלתי מרושם והתנסות עם הכיסויים. בפוסט זה ישנם קישורים אל הכיסויים הנמכרים באמזון. הקישורים כוללים הפניה בה אני מקבל עמלה במידה וביצעתם הזמנה דרכי ללא השפעה על המחיר שלכם. תמכו בבלוג שלי על ידי שיתוף הפוסט לחבריכם.

נכתב על ידי:

יוסי אהרון

יוסי אהרון


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


דילוג לתוכן