תכונות חדשות בעדכון Creators Update (עדכון היוצרים) של Windows 10

פורסם על ידי

בקטגוריה

מיקרוסופט חשפה לאחרונה כי תשחרר בקרוב את עדכון Creators Update ("עדכון היוצרים") לבעלי מערכת הפעלה Windows 10 לכלל המשתמשים, בפוסט זה אציג את השינויים והתכונות החדשות שבאות עם העדכון החדש. התמקדתי בתכונות הבולטות אך לעדכון הוכנסו גם תכונות ושיפורים שלא הזכרתי.

הסרטון הרשמי באתר של מיקרוסופט

https://www.youtube.com/watch?v=zdJBurRbT4o

אפשרות דחיית עדכוני ווינדוס

אפשרות לדחיית עדכוני ווינדוס

בעדכון החדש נוספה אפשרות לדחות עדכונים של ווינדוס עד ל-35 ימים. יכול להיות יעיל למי שלא רוצה שהעדכונים יבזבזו מזמן העבודה על המחשב או כי מכסת הגלישה של הרשת נגמרה. בעוד שב-Windows 10 Pro ניתן לדחות עדכוני מערכת עד ל-365 ימים (שנה שלמה!) ועדכוני אבטחה עד 30 ימים.

תיקיות בתוך תפריט התחל

ניתן לקבץ אריחים לתוך תיקיות
ניתן לקבץ אריחים לתוך תיקיות

העדכון מאפשר לקבץ מספר אריחים בתפריט ההתחל לתוך תיקיות על ידי גרירת אריח על אריח אחר.

נעילת המחשב באופן אוטומטי על פי מיקום משתמש

"נעילה דינמית" - נעילה אוטומטית של המחשבDynamic Lock ("נעילה דינמית") היא אחת מהתכונות החדשות שמציע העדכון החדש שמשתמש בסמארטפון כדי לדעת אם המשתמש אכן נמצא מול המחשב. במידה והמשתמש יתרחק מהמחשב, המחשב ינעל ויבקש סיסמה. כיצד זיהוי המרחק מתבצע? באמצעות טכנולוגיית בלוטות' וחיבור הסמארטפון אל המחשב.

פותר בעיות משודרג

פותר הבעיות של ווינדוס

"פותר הבעיות" של ווינדוס זוכה לשדרוג וכעת אוסף את כל הבדיקות והצעות הטיפול בהן במקום אחד תחת לוח הבקרה.

ערכות עיצוב לבחירה

ערכות ווינדוס

העדכון החדש גם כולל את Windows Themes ("ערכות ווינדוס") שכולל אוסף רקעים לשולחן העבודה עם צבעים בהתאם.

Windows Defender בגירסה חדשה

https://www.youtube.com/watch?v=QE-3zbvtdKI

Windows Defender גם יזכה לשדרוג מסיבי והוא לא רק אנטי וירוס אלא מרכז אבטחה שלם שירכז את חומת האש, מצב בריאות המכשיר (סוללה, אחסון, דרייברים וכו'), הגנת אינטרנט ו"אפשרויות משפחה" שהיא אופציה חדשה שנוספה ומאפשרת להורים לעקוב ולהגן אחר הגלישה של ילדיהם ברשת האינטרנט.

עורך תלת מימד

עדכון היוצרים: עורך תלת מימד

Paint 3D הוא עורך חדש שנוסף לווינדוס ויאפשר לצור ולערוך אלמנטים בתלת מימד. העורך יאפשר לכם גם להמיר תמונות מדו מימד אל תלת מימד. העורך יושק יחד עם Remix 3D, אתר שירכז יצירות תלת מימד של גולשים אחרים.

תכונות נוספות שנוספו לעדכון

בין התכונות החדשות שנוספו נוכל למצוא גם "לוח בקרה של פרטיות" שיציג את כל המידע שמיקרוסופט אוספת מווינדוס 10 על המשתמשים ויאפשר שליטה במידע שנאסף, נוספה אפשרות "מצב משחק" כדי לפנות משאבים למקסימום ביצועים בזמן משחקים, תצוגה מקדימה של טאבים ואפשרות לשמירת כל הטאבים הפתוחים ולקבץ אותם בדפדפן אדג', אפשרות להוריד את התאורה הכחולה לשמירה על העיניים, מחיקה אוטומטית של קבצים לא נחוצים כאשר המקום עומד להסתיים בכונן ועוד.

נכתב על ידי:

יוסי אהרון

יוסי אהרון


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


דילוג לתוכן