במה לבחור: סמסונג גלקסי S8 או S8 פלוס?

פורסם על ידי

בקטגוריה

לאחר כחודש וחצי לאחר ההשקה של מכשירי הדגל החדשים של סמסונג (Samsung) מסדרת גלקסי: S8 ו-S8 פלוס, נשאר לנו משתמשי הגלקסי שהחליטו לשדרג להחליט באיזה דגם לבחור. בשונה מההשקה הקודמת של סדרת Galaxy S7 שכללה את גלקסי S7 ו-S7 Edge במקביל, היה הבדל בין שני המכשירים (אחד מסך שטוח והשני מעוגל) ועל כך היה קצת יותר קל להחליט, אבל בסדרת גלקסי S8 מדובר בדגמים שנראים זהים לחלוטין, שניהם עם מסך בעל קצוות מעוגלים בצדדיו ובעין נראה שההבדל היחיד הוא גודל המסך וזו ההתלבטות בעת הרכישה. בפוסט זה אסקור ואשווה בין שני הדגמים ואעזור לכם להחליט באיזה דגם לבחור.

גודל המכשיר ורזולוציה

שני הדגמים S8 ו-S8+ זהים מאוד במפרט שלהם אבל ההבדל העיקרי ביניהם ובמיוחד זה שניכר בעין הוא גודלם. Galaxy S8 כולל מסך בגודל 5.8 אינץ' ו-S8+ בגודל 6.2 אינץ'. לשני המכשירים רזולוציה בגודל של QHD+ שהיא 2960 x 1440 עם צפיפות פיקסלים של 570ppi לגלקסי S8 ו-529ppi לS8+. לא תצליחו להבחין בהבדל בחדות, שני המסכים בעלי תצוגה חלקה וחדה.

שורה תחתונה: גודל המסך של גלקסי S8 אמור להתאים לרוב המשתמשים ויהיה נוח לבעלי ידיים קטנות. בחרו ב-S8 אם אתם מעדיפים מסך קצת יותר גדול ולא אכפת לכם לשלם עוד

מצלמה

Galaxy S8 ו-S8+ שניהם בעלי מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי. שניהם מצוידים בBixby Vision שמסוגלת לדעת מהו האובייקט המצולם בתמונה. סמסונג גם משתמשת בטכנולוגיית מולטי-פריים שלוקחת מספר צילומים ומחברת ביניהם כדי לקבל תמונה איכותית ועשירה יותר.

שורה תחתונה: לשני המכשירים יש את אותה המצלמה

רכיבי החומרה

בדיוק כמו המצלמה הזהה, לסמסונג S8 וS8 פלוס יש את אותם רכיבי החומרה חוץ מגודל הסוללה. שני הטלפונים מצוידים במעבד Exynos 8895 בעל שמונה ליבות בתצורה 4 + 4 כך שמעבד אחד עובד במהירות שעון של 2.3Ghz והשני 1.7Ghz. שני המכשירים גם מצוידים בנפח אחסון של 64GB ובזיכרון RAM של 4GB ותמיכה בהרחבה של כרטיס זיכרון MicroSD.

מערכת הפעלה

שני המכשירים כוללים את מערכת הפעלה אנדרואיד 7 (Nougat) עם ממשק ה-TouchWiz של סמסונג. המכשירים גם כוללים את ביקסבי (Bixby) העוזרת האישית של סמסונג בדומה ל-Google Now וסירי של אפל.

שורה תחתונה: מדובר באותו מערכת ההפעלה ואותם התכונות בשני המכשירים

סוללה

חוץ מגודל המסך ישנו גם הבדל בגודל הסוללה של שני המכשירים. גלקסי S8 מצויד בסוללה עם קיבולת של 3,000mAh בעוד גלקסי S8+ מצויד בסוללה של 3,500mAh. אבל תגרמו לזה להטעות אתכם, מסך גדול יותר צורך יותר חשמל כך שההבדל בקיבולת של הסוללה היא ביחס לצריכת החשמל במכשיר. על פי ההערכה שלי גלקסי S8 צפוי אף להחזיק יותר זמן סוללה מאשר דגם הפלוס.

שורה תחתונה: אין הבדל, לפחות לא משמעותי בזמן הסוללה בין שני המכשירים

לסיכום

שני המכשירים כמעט זהים לחלוטין, ההבדל העיקרי הוא גודל המסך וקיבולת הסוללה. דבר זניח לרוב המשתמשים. זהו העדפה אישית ושיקול שלכם אם לשלם עוד עבור מכשיר גדול יותר. חוץ מהעניין הכספי, וודאו כי המכשיר נוח לכם ואתם יכולים לאחוז ולהשתמש בו בצורה נוחה.

אני אישית בחרתי לרכוש את Galaxy S8, אני ישתף בהמשך חוות דעת שלי עם השימוש שלי במכשיר. אני חושב שS8 היא בחירה נכונה עבור רוב האנשים, אלא אם יש לכם ידיים גדולות ואתם מרגישים יותר בנוח אז בחרו ב-S8 פלוס.

יש ברשותכם Galaxy S8? מגוון כיסויים ומגני מסך באיביי במחירים זולים

נכתב על ידי:

יוסי אהרון

יוסי אהרון


תגובה אחת על “במה לבחור: סמסונג גלקסי S8 או S8 פלוס?”

  1. אני אישית קניתי את ה s8 פלוס,בשבילי עדיף מכשיר יותר גדול בתוספת 300 ש"ח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


דילוג לתוכן