כלי קידום אתרים שיעזור לכם הרבה עם קידום האתר שלכם

פורסם על ידי

בקטגוריה

אחד הפעולות שכל מקדם אתרים צריך לעשות הוא מחקר מילות מפתח מקיף עבור העסק או האתר אותו הוא מקדם. ישנם כלים שיאפשרו לנו לבדוק את נפח החיפוש של כל מילת מפתח ולראות כיצד היא מתומחרת ועד כמה קשה יהיה להתחרות בה. אחד הכלים לעשות זאת הוא כלי מילות המפתח של גוגל שמספק מילות מפתח נוספות הקשורות למילת החיפוש שחיפשנו אבל חסרים בו נתונים אחרים.

הכלי הטוב ביותר שהוא גם חובה עבור כל מקדם אתרים הוא SemRush היכול להציג נתונים מפורטים מעבר לכלי מילות המפתח של גוגל כגון מיקום הנוכחי של תוצאות החיפוש על פי אתר, אתרים מתחרים ומילות החיפוש שלהם, השוואה לתקופות קודמות ומיקומי מילות המפתח על פי תאריך ועוד. ניתן לקבל השוואה מפורטת באמצעות הוספת מילות המפתח או כתובות האתרים ולראות כיצד הם מופיעים במנוע החיפוש.

דבר נוסף הטוב בכלי הזה הוא היכולת למקד את הנתונים דמוגרפית עבור מנוע חיפוש ספציפי לדוגמה גוגל ישראל, ולא גוגל העולמי. זה אחד הדברים שהופכים את השירות ליעיל במיוחד. מניסיון שלי, הכלי עובד מצויין עם מילות מפתח בעברית ועם גוגל ישראל.

כיצד להשתמש בכלי החיפוש

דבר ראשון עליכם לצור חשבון באתר. ההרשמה היא ללא תשלום דרך הקישור הזה. לאחר שנרשמתם והתחברתם לאתר הזינו את כתובת אתרכם בשדה החיפוש ולחצו על "Organic Search" כדי לצפות בכל מילות המפתח בהן מופיע אתרכם במנועי החיפוש. שימו לב שהדמוגרפיה המסומת היא עבור גוגל ישראל אלא אם כן אתרכם פונה ליעד שוק שנמצא בארץ אחרת.

תוכלו לעשות גם שימוש בכלי עבור אתרים מתחרים כדי לבחון ולראות את מילות המפתח שהם מופיעים בהם ועליהם הם מתחרים.

מדוע אתם צריכים להתחיל להשתמש בכלי כעת?

אם לא עשיתם זאת עד עכשיו, אתם חייבים להשתמש בכלי אם אתם מחשיבים את עצמכם מקדמי אתרים או עם בבעלותכם אתר אינטרנט או בלוג. זה בדיוק הכלי שאתם צריכים עבור מחקר מילות מפתח מקיף הכולל את כל הנתונים שצריך עבור תהליך קידום האתר במנועי החיפוש.

אמליץ מאוד לשדרג לחשבון PRO ולהנות מכל האפשרויות שהשירות מציע. זהו שירות שבאמת בפועל יביא פוטנציאל לתנועה גדולה לאתר אם אתם יודעים להשתמש בו נכון.

נסו עכשיו את כלי החיפוש (הרשמה ללא תשלום דרך הקישור):
SEMrush

נכתב על ידי:

יוסי אהרון

יוסי אהרון


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


דילוג לתוכן